2011. február 18., péntek

Shamila Országos Dobszólóverseny

Hastáncos hétvégém volt.
Múlt pénteken a csoportunkkal felléptünk a VII. Fehérvári Hastáncfesztiválon. Fényképek még nincsenek róla, de a helyi újság tudósítása már olvasható.
A Harmónia Hastánccsoport Janus Márti vezetésével 3 számot adott elő a táncest nyitó számaként.
Az első számunk munkacíme: Cuba (amatőr felvétel). Most nagyon imádom táncolni. Még lehetne kicsit csiszolni az előadásmódomat, de szerintem nagyon szexire sikerült ez a koreo!!!
Böbivel ketten részt vettünk Márti kezdő csoportjának műsorszámában is. Erről még nincs videom, ha lesz, akkor majd ezt is közzéteszem. :-)

Az est további részében sok szép táncos lépett még fel, de számomra az est fénypontja Velkei Judit produkciója volt. Velkei Judit nyerte meg a 2006-os Miss Hastánc Hungary hastáncversenyt, majd tavaly ő lett a világverseny első helyezettje is. Csodásan táncol, hihetetlen technikai tudása van, ráadásul finom humorral is tudja fűszerezni az előadásait... így volt rajta mit nézni! Ízelítőül:
http://www.youtube.com/watch?v=pWQR4hLCONw
http://www.youtube.com/watch?v=BwER9O8kLnU

Másnap Szombathelyen voltunk a csoporttal, Anna és Böbi nem jött más elfoglaltságaik okán. De mi 4-en megpróbáltuk jól képviselni a csoportunkat az 1. Országos Dobszólóversenyen.
Hát, az amatőr csoport kategóriában a 4. helyezést hoztuk el. :-)))
Szerintem jók voltunk. Márti kicsit elégedetlen volt velünk: én kicsit siettem, Zsani "utánam-sietett", Zsuzsa kicsit lagymatag volt, Anikó viszont nagyon élvezte. Őt megdicsérte! Gratula Anikó! Ja, és Zsani is kapott dicséretet, mert ez egész számot végigmosolyogta. Én is próbálkoztam, de a mosolygásban még nagyon-nem-vagyok-jó. Brühühü.
Márti szerint nagyon látszott rajtunk, hogy izgultunk. Véleménye szerint a verseny előtt a folyosón voltunk a legjobbak, kár, hogy nem azt a produkciót látta a zsűri. :-(
Ez itt az emléklapom:

Ja, és amit még nem mutattam: a VERSENYSZÁMUNK.
Csak itt jegyzem meg, hogy iszonyúan jól esett a taps és a "hújjogatás" a közönség részéről. Sőt, igazából a hújjogatás volt, ami új erőt adott a mosolygás folytatásához. Felfrissített és önbizalmat adott. Köszönöm a kedves "indiánoknak"!!!!!! Millió puszi érte!

Az est további részében egy táncesten vettünk rész, ahol a zsűri tagjai és az első helyezettek táncoltak, illetve Shamila és csoportja, és mi Mártival táncoltunk. Élveztük, a Wardával léptünk fel. Erről sincs még videom, ellenben gyönyörű fotókat készített rólunk a Vas Népe, jó lenne megszerezni őket!

Ja és majdnem megfeledkeztem róla, hogy élőben láttam Novák Viktóriát és Shaba-t táncolni! Egyszerűen csodálatosak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ízelítőül:
Novák Viktória táncában valami olyan elemi erő van, ami elképeszt engem.
Shaba kifejezőien nőiesen táncol. Irigylem, mert a belső szépséget csodásan tudja interpretálni.

Összefoglalva: csodás hétvégém volt, sok hastánccal. Rengeteg kifejező, érzelmes, humoros, erős, nőies, öntudatos táncost láttam, akik megérintettek táncukkal. Köszönöm nekik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése